Wednesday, May 8, 2013

Dokumenteerin


Ilus päev - esimene sel aastal, kui saab käia lühikeste varrukatega! N läks rongile lausa plätudega. Tossud pressis seljakotti. 

Käisin M`l külas, nägin-kuulsin, kuidas on elu kahe paksu kassi (siiski ainult Kitten on paks) ja kohupiimavärvidega Karlova ääres. Möllamist jätkub, sest kui sa teed seinale ühe värvitriibu, siis pole see üldse sama, mis tervesse seina jääb. Roosa sein nägi päikese käes välja nagu valge sein. Ainult varjus oli ta veidi roosakas. Aga M`l on mônus kodukontor muidu. Ja naistöömees käis ka vahepeal ning ruttas edasi - tööd on käed-jalad täis hakkajal töömees-naisel. 

mina:"see pesukuivatusalus on nagu skulptuur."
ms:"sul on see kalduvus jah..." 

Siis helistas ema ja üks tema pointidest seisnes selles, et siin blogis puuduvad filoloogilised, vb akadeemilisust ja vaimu puudutavad postitused, filoloog. Kuigi eks ôlle kohta on ju ka tore lugeda. Aga... Tôesti. Üks pôhjus, miks ma siia midagi säärast postitanud pole, on vist mu enesehinnangu ja motivatsiooni (adekvaatne) langemine, mis teisi akadeemilisi tekste lugedes ette kerkib. Need on kuivad ja keerulised. Ja lähevad nii meta`ks kätte ära, et mul tekib lootusetuse tunne. Ja küsimus: milleks see kôik? Ma lihtsalt ei ole piisavalt tark ega raamatukoi teadust piisava kriitilisusega lugema, et sellest midagi ise edasi nokitseda saaks. Vôi vääraks tunnistada. Aga. Eks ma katsu edaspidi. Te mu paar lugejakest, hoidke eest, tôsised postitused on tulemasl! Homme lippan alustuseks raamatukogust läbi. (Nojah, kurb endalgi tôdeda, et ma ei ole intelligent, olen see, mida môtlen, aga ma eriti ei môtle nii palju kui tarvis oleks, ehk siis ma olen siin blogis kôigest oma igapäevaste ja kentsakate (sest need ma siin ära mainin) tegutsemiste peegeldus. 

Peaks ortograafiaraamatu OSTMA! Seda läheb ikka koguaeg tarvis. Toimetaja teeks selles tekstis mitu parandust, indeed.

xoxo
m

ps. Kelmid ja varganäod hoidke eest, Mao aastal tuleb kôik välja. Kui te vähegi ebausklikud olete ja seda blogi lugema juhtute. Oa tn. juhtum näitas seda nüüd hiljuti. Aga poliitikas on see juba "tavaliseks" saanud. Vahel asjad lihtsalt juhtuvad. Vahel tulevad vanad asjad jälle nähtavale. Kellegi abiga muidugi, aga nad peavad juhtuma olema nii, et asjad päevavalgele tuleks.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...