Thursday, May 2, 2013

Kikilips teeb

mehega nii môndagi. N läks kikilipsuga töövestlusele ja nägi tôesti shikk välja. Täna juba rassib seal, kikilipsuta, Ajukaja t-särgiga. Ajujahis praegu on lausa kaks kikilipsukandjat nähtaval. Mis minu lemmik "ajukas" on, ei teagi, vist Pesa. Kids OS tundub igaljuhul kahtlane. Veel môningaid pedofiiliuudiseid ja kôik, kes laste vastu mingit huvi välja näitavad, hakkavad mulle juba kahtlasena tunduma. Umbes nii.   (Kahe otsaga asi see meedia) Ja seksuaalsus on üldse selline väga ôrn asjandus - kui sellega (noores eas) trikitada, siis vôib see kergesti inimese psüuhikale ja/vöi seksuaalkäitumisele pôntsu panna. Kusjuures viimasel ajal on mu "japsilembus" vähenenud selletôttu, et need ekstreemsused, mida nad teatud  filmizanris harrastavad, on mulle vastuvôetamatu vôinoh paneb môtlema, et mis küll viib inimese selliste asjade tegemise ja nautimiseni. Ilmselt  on siin pikad traditsioonilised juured. Saan aru, et ühest küljest on aasia naise jaoks kaitserelfeksid olulised ja nö heaks kombeks. Neitsilikkus ja kuuletumine on au sees. Aga meesterahvastele siis on sellevôrra ägedam ja "mehem" käituda nagu poisike ja piinata vastassooesindajat nagu pätipoisid kodutut kassi? Sadomasost saan veel aru, sest selles on môlemad pooled kokku leppinud üksteise nüpeldamise. Oeh, rôvedused ikka ei ole minu jaoks nii lahedad kui nt träshi jaoks. Ja mul pole sellest kahju ka...

Nonii. koristasin täna kappe ja kogemata paugutasin riiuliga vastu seina, ehk siis vist mürtsatus vôis naabreid häirida. Nüüd tuli vastulöök. Ehmatus missugune, siin poolhämaras toas..

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...