Sunday, May 5, 2013

sônumeid tolmutormide maalt

Eriti tuuline ilm siin täna, tuleb märkida. Laenasin seda suurt halli teipi ja arvasin, et olen oma terve talve kinnipüsinud ja nüüd kevadel tuule poolt lahti puhutud akna, mis enam kinni ei läinud, igaveseks sulgenud. Kuid paari päeva pärast ehk täna, kui olin teibi tagasi andnud, osutus teipimine nôrgaks. Bumlife rules! 

Pikkade lohisevate lausete päev ka täna, yo. 

Teine mainimisväärt asi on see, et telepaatiad toimivad. Lôpuks sai vanpsiga telefoniteel suheldud. Hakkasin siia pikka teksti kirjutama ja kustutasin ära, see väärib eraldi blogipostitust. Huvitav on seda "dünastiate" kulgu oma ilus ja valus kôrvalt vaadata ning sellest osa olla. Kui vanps vaid teaks - ta pilt on mul nüüd rahakoti vahel, minuga heas môttes pahandamas. Tal on selline asjalikkuse aura, millest mul vajaka jääb. Telepaatia nr 2: M`ga olen tahtnud ka kokku saada, aga pole mahti saanud, eile see ônnestus. Me ei suhtle maid ja ilmu kokku, aga eile tundus mulle, et ta on mulle nagu vana sugulane... somehow. Temas on seda sisemist tarkust, taipu öelda ôigeid asju ôigel ajal ning muidugi mind rôômustas, et ka tema ôhtu dresscode oli converse, heast materjalist pluuse (nagu mul aga lilleline) ja teksad. Ja see semiootik oli ka tore, ônnelik oma tavaliste moekate kingade üle, mis hôôruma hakkasid ning tutvustamas Shootersit, ehk siis sain oma hip elemendist välja natuke. Kahjuks ei jäänud meelde ta nimi, muidu stalgiks ta artiklid välja... 

Brrr, tahtsin veel Danny Brown`i kohta paar sôna lisada, aga N ärkas ja pean asjatama hakkama. Ja Minerva artikli, ning rôômustada, et ta ka üks tumbrl tsikkidest nüüd. Ei tasu hoida môistlikke môtteid vaka all :) Aga paari sônaga vist siis seda, et meedia annab ja meedia vôtab. Ja nôrgim lüli on inimene, teadagi. Hea, et DB keissi kohta on analüüsid ja kajastused olemas, mis annavad laiemaks diskussiooniks kôlapinda, aga kehv on see, et need abuserid ilmselgelt ei loe neid, vaatavad pigem Redditit. Nagu Kitty ütles. Link Minerva blogisse, kus on veel vajalikke linke, et aru saada, millest ma praegu räägin. Ja meedia kohta seda veel, et mulle tundub paratamatusena - (performance)kunstnikud mängivadki ôhukesel jääl, jättes üldsusele mulje endast kui veidrast vanast heast sôbrast. Kunstnikud on mingis môttes märtrid. (Ja jalgpallurid ebajumalad/jumalad - Spordiuudiseid lugedes tekib vahel tunne, nagu loeks mingeid Vana-Kreeka Jumaluste vallatuid tempusid. Kes tappis oma naise ära jne - tugevate ja ilusate kurbnaljakas elu.) Kunagi ei saa ju kindel olla, kuidas sind tôlgendatakse ning millele sa kellegi arust viitad, pealegi on lihtsam asju vôtta otseselt. Sellega tuleb leppida vist? Ja pööblit harida. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...