Monday, June 8, 2015

ekso


a muidu holly herndoni uus marsiteemaline video tuli välja just enam-vähem siis (siin), kui ma the martian filmi treiler(siin). Väga pönev. Kohe sukeldusin NASA ja ESA tegemistesse. Tegemisi neil palju, ja ESAl eriti ilusad fotod nii Marsist kui Rosetta tegemistest, aga need ei pidavat olema sel tasemel, mis USA militaarsetel öhu-ja merevägedel, kes on pooleldi ufo-nähtuse taga... Herndonil see Platform on natu raadiosöbralikum ja täitsa mônna album, mis mu hetkel kapsastunud ajule väga sobib.

Anyway, mingiaeg vaatasin videoproofi, et Marsil on igasugu köögivilju  ja körbetaimi (pigem viimast) kasvatatud/kasvanud. 

Ja tabasin end uitmôttelt, et kui ca viiekümne aasta pärast pakutakse mulle vôimalust elada mönel muul taevakehal kui planeet Maa, siis kas ma läheks... porinata? Vöi nt sôidaks lapselapse löpuaktusele kuhugi avakosmosesse? Olen skeptiline. Körvad mul ei talu ka tavalisemat lennusöitu. Elame näeme. Köigepealt tahaks mustanahalisi farmereid meie omas riigis näha...




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...