Monday, June 8, 2015

MULLE ENDALE SUUNATUD POSTITUs

Nii. Pidin siin jooksma minema, aga jäin igasugu asju vaatama ja lugema... sh oma blogi. Näen, et tuleks üles kirjutada oma tänane unenägu. Sellest ma suurt ei mäleta, peamine mälestus on, et äratuskell helises, aga nägin und edasi, see oli üsna hea uni. Mina vôi keegi minategelane seal just selgitas, kuidas ta/nad kusagil mingis ôppeasutuses (enam ei mäleta, kus) lendamist, ja mingite asjade liigutamist ôpivad. Sinitaevas, majade katused, see jutt. Vöimas tunne ja optimistlikult tulevikku vaatav tunne.Teine unenägu kätkes endas seda, et tööl olukord hää ja üks isik oli vastutust vötnud teatud asjade eest, nii, et kôigil oleks ladnam. 
Töölejôudes muidugi seda ei juhtunud ja olek oli hoopis udune.

Nii. Millest ma veel tahtsin köneleda. Pisikesed edasiminekud: Julgesin oma graafikut veidi muuta. Tagasiminekud: Pärast Leeduskäiku on joogaharjutused jäänud tagaplaanile. See ja sellele järgnenud üritused pöörasid mu täitsa sassi. Jooksma olen paar korda sattunud. Viimanekord suure tormiga, nii, et vihma hakkas poolepeal kallama ja puud ragisema. Omalooming on hetkel samuti tagaplaanil, sest on vaja lihvida teisi asju. Asi, mida jätkuvalt ei salli, on pimedus. Praegu just tôdesin. Ebameeldiv! 




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...