Wednesday, July 22, 2015

nämma söögi nöiaring / basic talk

tere, ma olen mari ja ma ei oska eriti korvpalli mängida (n vaatab mingeid vine asju ja osutab:"näe, nii mängitakse. vaata nii!"), aga oskan teha lausa taevalikku kukeseenekastet. pilti ei ole. aga jube hea on. endaarust. on üks töökaaslane, kellele meeldib kokata, olen talle millegipärast hakanud rääkima: "tegin eile nii head toitu, et mine hulluks, nii hea oli." mida rohkem oma toitu kiidan, seda rohkem see mulle maitseb ja siis sealt kusagilt algab see "muna ja kana teema", et kas ma siis rohkem kiidan vöi rohkem teen, nagu nôiaring. üks hämmastav asi veel - teen täpselt niipalju, kui me ära sööme ja nii ei saagi jääkidega väljaspool kodu eputada. 




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...