Monday, July 27, 2015

Täna unes

Kirjutan kähku üles, mis ma täna unes nägin, sest see oli päris äge.
Üürisin välja mingi pöneva ruumi. Osa sellest oli modernne betoonehitis, osa sellest moodustasid mingite vanade kiviehitise jäänused, eem et siis oli nende varemete peale selline modernne ruum loodud. Valgete lubjatud seintega. Kui uni hakkas pinnapealsemaks muutuma, märkasin, et sellest saaks ideaalse resto-kohviku. üks huvitavamaid kohti ruumis oli amfiteatritaoline astmeline sügavik.
Igaljuhul olin väga elevil selles unes. Pea plaane täis ja nii.

Kurjam, ja terve nädala peaaegu on kummitanud see totakas "kanade" lugu. Mitte et see lugu ei räägiks khm kanadest, aga niisama mainiks, et mul läks terve varandus täna kaupsi soojaletis, kus vahelduseks vötsin mingit aasiapärast kanapajarooga. päris hea oli. ärge mu elukaaslasele öelge... mul sahtlis hunnik ramen-nuudleid ootamas, mida tegelikult tarbida tuleks.





Löpetan kah klubikaga, pöhikool tuleb meelde igaljuhul... ja venelased. Mu kodulinnas oli palju venelasi. hm.




a lôpetan ikka nunnult selle "kaveriga". Muidu PBC lugudes mulle kangastub mingi vana kelti vaim, aga loomulikult on nad köigest hipsterid portlandist.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...