Tuesday, October 3, 2017

Pianiinotunne ( 2013 nov)

mina ja klaver
klaver ja mina
vana klaver
suhteliselt noor mina

mina ja klaver
vana klaver ja suht norm mina
kahekesi ja ainuüksi
kanname ette et
oleme pettunud inimkonnas

(mõnede toredate eranditega muidugi)

ja mida me veel öelda tahame
suht ülbelt ja otse
ja mitte ainult omade vahel

et see laul on rõõmus
ja et see ei ole mingi nutulaul
mitte ühtegi pisarat te meilt välja ei pigista
te igavesti arenev düsgraafikutest räuskav inimmass
jah teiega räägime
ei räuska vaid kõnetame
vb isegi laulame

klaver ja mina
mina ja klaver
et häälest ei läheks
peab talle purgiga sinna alla vett panema

aga milliste purkidega toita inimmasse?

meid ei koti
me ainult öelda tahame
et

mina ja klaver
klaver ja mina
suht vanad semud
ja ainukesed normaalsed

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...