Thursday, May 10, 2018

Esoteerilised jalutuskäigud koerakesega

Olen preili Rosinaga koos kontorisse jalutanud kaks korda. Pänta-pänta üle silla. Beebikoer ilma rihmata ruttab edukamalt minuga kaasa kui et teda koguaeg sikutada, et tule nüüd. 
Silla juures hakkasid juhtuma imelikud sündmused. 
Pisikutsa püüab oma armsuse ja sõbralikkusega loomulikult tähepepanu, aga ainult tööleminnes ja seal sillal olen saanud kommentaare:
"Sinu koer on kristallilaps"
"Mina olen ka koera aastal sündinud. Puukoer!"
"Mina olin eelmises elus ka koer"

Nagu mida inimesi! Eelmises elus olnud koer selles elus igaljuhul paistis räsitud ja alkolembene herr olevat... ju inimeseks olemine käib üle jõu. Mnjah...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...