Tuesday, March 26, 2019

Seekord Aafrika eest

Inspireeriv aga väsitav, väsitav aga inspireeriv on olnud vahepeal. Ma vist nagu Kersna, kes tunnetab, et võiks teletegemisega (mina siis loominguga) tegeleda elu lõpuni, aga noh mitte koguaeg, vaid vahepeal, tunde järgi, ja mitte nii, et see kõigile see äge tundub. Kersnat mõtlen vähi osas ka. Liigne pinge ja tempo teeb haigeks heas mõttes pehme mehe. 
Kordan mantrat, et kõik on chill ja kõik on chill, aga jõuan neljatunniselt koosolekult koju rõõmsa , kuid megaväsinuna/kurnatuna. Ja täna juba palaviku tunne.
Olen ikka inimeste jälgija, suhtedünaamikate jälgija. Huvitav huvitav huvitav. 
Aga luule ja huumori osas ka - nagu Eesti Laul - igasugused erinevad inim/luulevaibid on esindatud. Hakkad vaikselt igaühe biiti/elutunnetust/verbaalseid filtreid tajuma. Huvitav, huvitav, huvitav. 
Tahaks ühele neiule kirjutada ning teda ärevusest vabastada. Tundub, et talle on vaja kuidagi delikaatsemat lähenemist. Kuigi S ja T on ka head õpetajad.
Tahaks inimesele soovitada seda, mis minumeelest on kõige olulisem - enese nahas enese mugavalt tundmist. Selleks peab inimene kohal/enda keha sees olema. (Ise olen sellega nii kaua oma elus strugglinud. Ja sestap ei saa ka väga sotsiaalne olla, lahustun!) Ja seks mugavalttundmiseks sobib ka kõigile erinev tehnika. LOL, ma tahaks kohe peale lennata erinevate meditatsioonide ja podcastidega. Kui mõelda, siis minu meditatsioonide/eneseabi teekond foobiatest väljumiseks (pimedus siis oli see teema, millega tegelesin, aga selgus, et meditatsioon universaalne ravum) oli väga pikk - kestis vast paar aastat. Ja alles siis tundsin, et ma võin üldse nö esineda, et kõik on chill.
Aga kui mingit meditatsiooniabi soovitada, siis mida üldse, millest alustada??? Welll. Abi lähemal kui arvatagi oskasin. Miljon tabi lahti, nagu ikka. Üks nendest herr Vesselovi Rõhu luuletused, kus justkui seisabki see, mida vaja. Hehehe.

soovitus 1

kui tunned, et vaim on kehast lahkumas:

võta riided seljast ja
heida selili põrandale
kõht lae poole

tunne, kuidas maailma raskus
ja õhurõhk
sinu peale suruvad

lase vaimul enda sisse
tagasi vajuda

kui vaja
meelita vaimu
heade mõtetega

kui vaim on taas
keha sees
mine eluga edasi




(vb minu aasiahuvi, mis ikka hooti käib, hakkab vaikselt asenduma aafrikahuviga, v vähemalt liigub selle kõrvale. kuidagi selline läbitunnetamine. ma arvan, et aafrikahuvi alguspunktiks võib panna Black Pantheri filmi, tänuväärne filmike Marvelilt, või siis oli minu jaoks seda nähes kuidagi õige aeg mnjah)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...