Sunday, May 12, 2019

Kõrgläikelised standardunistused / mustand

Alguses oli sõna ja kõik puudu
Kui räägiti kõrgläikega köögimööblitest
kus olin siis mina
kus mina siis olin

Kui räägiti kõrgläikega valgest köögimööblist
tõmmati käega ahhetades üle selle mõttelise pinna
unistati
ja tehti ära
enamasti unistati
pidavat ilmtingimata igas endast lugupidavas köögis olema

tema lugu:
ka tema unistas sellisest läikest ja hiilgusest ja kõigest juuurdekäivast:
sh ruumikast privaatelamupinnast.
aga siis vaatas ta sügavalt enesese sisse ning sai sügavalt tõdedes aru
et valge kõrgläikega köögimööbel ei ole see
mida ta elult tahab ja oma kodult soovib
on midagi muud midagi muud
midagi mitte nii
kõrgläikelist

ahhetades loen et valge kõrgläikega köögimööbli aeg on nüüd läbi
tekib küsimus aga millal see oli
kus mina siis olin
kas see on mandela effekt või suurim ignorantsus
köögimööbli trendide osas
Kõrgläikega köögimööbli aeg on läbi
selle hiilgeaeg on minujaoks siiani kaheldav


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...