Wednesday, May 8, 2019

Unenägu ja tänane õhtu

Käisin tänases unes seal jälle. Ausaltöeldes hilinesin mingisugusele üritusele, mis toimus suures kivist aias, aia sees asetsevas kollakas hoonekeses. Arvan, et sama "reaalsus", kus eilsel ööl sõda oli. Mingid korrused olid seal, läksin kõrgemale korrusele midagi laenama. See oli omaette reaalsus. Tänaval, kus mina kõndisin, asetses palju valgest kivist (betoonist v limestone) hoonemürakaid ja varemeid. Möödusin ühest sammastega uhkest valgest hoonest, sees. Vaatasin hoonet. Ja siis vaaasin üles. seal oli mingi suur taevakeha hõljumas, ja siis väiksem taevakeha. Nagu kaks kuud? Või siis et see suurem oli mingi teine planeet? Oeh, ei tea. Suundusin allapoole tagasi. Minged asju juhtus veel. Aga Rosin haukus ja tahtis rõdule ning seejärel limpsida ja mängida, ei aidanud meenutamisele kaasa. LOL , natuke vana hea Keila vaibi oli ka selles unes. Käisin seal just hiljuti google mapsiga, kuna keegi olevat Tuula teel ufot näinud. Tuula tee ei ole just väga pikk tee, aga see on sellises veidi kahtlases kohas küll, kus pigem autoga sõidaks, jala ei kooserdaks. Jõepark üsna lähedal. 

Aga täna loen Farenheitis oma lullasid kell 18. See et bf ei arva neist suuremat ja loen siin ägedate inimeste teoseid, ei anna erilist jõudu juurde. miks ma oma asjakesi, mis bf sõnul on kuidagi sellised poolikud, üldse ette lugema peaks. Teeks mingi ägedamat sorti shõu siis üldse, ms annaks publikule midagi juurde. Vist paar seda mina 31 lullat, paar hästi vana, ja musta augu oma. Pooleli on mitu asja, not shure kas jõuan valmis. Võiks!

Intervjuus ütlesin, et kanaldan oma luuletusi. Ma ei mõelnud seda päris otse... praegu mõtlen, et - mingisuguse tugeva mõju/oleku all kirjutatud luuletused on kuidagi ise ka mõjuvamad. Neis on energiat. Ma pole kindel, et mu viimastes mingit säravat energiat on. Katsun täna veidi koguda seda enne esinemisele minemist, mis tähendab jälle seda, et ei jõua ühele  workshopile ja Lonitseera pop up kontserdile. Energiaga pole muidugi tarvis ka liiale minna - tegemist on ikkagi apaatiale pühendatud õhtuga. Ja paistab, et ülejäänud inimestele tundun ma piisavalt apaatsena, et temaatilisel luuleõhtul esineda.

Samuti olen elevil slämmi finaali suhtes. Kuldsuud kohal. Üks vahvam kui teine. Mida neil täna pakkuda ja millega pahviks lüüa? 




No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...