Tuesday, July 16, 2019

Kooliunenägu jms

Aga täna nägin unes, et olen kunstiteaduse vms tundeng. Oli selline kontrolltöö vms, kus pidime piltide järgi aru saama, mis hoonega on tegu, kes arhitekt(ibüroo), millal ehitati. Pole sõbranje KZ´ga mitu päeva suhelnud, aga tema ilmutas end mulle ka seal unenäos. Oli pinginaaber. Ja teadis ühttieist rohkem kui mina. Mõne hoone äratundmine ikka osutus parajaks pähkliks, sest mõnda sellist maja lihtsalt ei ole Tallinna linnas.
Sahmerdasin veel niisama seal oma koolimärkmetega ja leidsin millegipärast vanu märkmeid eelnevatest õpingutest, ja alles pika sahmimise peale tulid õiged õppematerjalid välja. Mul oli roheline mapp või kaustik või kuidas seda nimetada. 

Kooliärevusest oli see uni kantud ja see oli omamoodi meeldiv ja tore tunne. Unenägu, kas sa tahad mulle öelda, et mine kooli? :) Võib-olla peaks! Hing on veidikene tühi, liiga vaimumaailma poole kaldu. Söandan öelda, et ka see ei ole täisväärtuslikuks eluks kõige paslikum kalduolek. 

Hommikul ärkasin hirmsa peavaluga. Eile läksin väikese peavalupojaga magama ka, aga paistab, et ööjooksul on see ainult halvenenud. Puuk? 

Mul on plaanis sel nädalal puugisüsti tegema minna, aga see oleks küll tobe olukrd, kui enne süsti selgub, et puugihaigus mul (ei ma ei ütle seda e täehega sõna!) juba on. 

Asju, mis närvi ajavad: Järjejuttudes lastakse sul kuulata raamat heal juhul poolepeale. Vanaemale see "Kaugel tuikab tähesilm" kindlasti meeldiks - kirjeldatakse tema noorusaega. Ja korbid ja väitlusringid ja vanad Tartu tänavad, ja vist seal kohas, kus prg asub "kohvipaus" oli kunagi arvestatav kingapood. Väiksena mäletan seda poodi aga käekottide poena. Ja muidugi Nooruse galeriis asus ka mingi pood, kust ma sain kaks nukku,kelle nimeks panin Juuli ja Tuuli ning mõlgutasin ikka, kumma nimekõla mulle rohkem meeldib. Mõlemad meeldisid. Okei triivisin nüüd veidi kõrvale liiga... (Ugh ja muidugi see peategelas-neid on küll maalt ja nii, aga sõbruneb nende nn poppide tüdrukutega ja saab osaks eliidist, oehh, või ma olen nüüd edasipüüdlikkuse suhtes mürgine? kinoskäimine muidugi cool ja see, et ühe piletiga võid mitu filmi järjest ära vaadata)

Ja midagi ilusat ka. Igal õhtul jõuan ühe peatüki ja silm vajubki sõbale.








No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...