Sunday, March 2, 2008

heavy mental


pisut ebastabiilsevõitu elu maitseb mulle küllaltki hästi. kui sealt ei puudu mõned jäävamad inimlihast koosnevad kaitseinglid, keda tegelikult ja õnneks mul jagub. VIST. ja ma olen neile tänulikum kui välja näitan. muidu tunnen end nagu avakosmoses triivides, ette võib tulla kõike ja kõhedus tekib kogu selle peale. ehk siis.
ebakindlus mulle ei meeldi. ebastabiilsus meeldib. votnii.
reedel sain siis laengu millestki hingetäitvast. abstraktsioonide öös.
aga tegelikult soovitan tehnoloogilist päikest kuulata maakodus või kusagil, kus loodus käegakatsutav või aimatav... vähemalt assotsatsioonid looduse või kosmosega mul tekivad. genklubi on ka mõnus kohake .vanal majal omad võlud. aga mitte vist enam kauaks.
hommikul ärkasin veel sürrimas kohas. v korteris viiendal korrusel vaatega emajõele ja sõpruse puiesteele. see oli imelik. pidin koguaeg aknast välja vaatama, et kohaneda ja aimu saada, kus ma olen. (siiski mu kõige sürrim kogemus oli auli juures lasnamäel 8. korrusel, rõdul tuulekäes). suusatamist vaatasime ka. spordikommentaatorite uus lemmikväljend: " lahti köhima" nt. "paistab, et ta köhib ennast veel lahti".
laupäev lendas kiiresti õhtusse. miisuga on suhted kuidagi teised/lähemad kui gümnaasiumipäevil. tal oli head jazzi ja prantsuse raadiot. mmmma ei tea mis nimeline tüdruk tegi paralleeltõlget. käsitsen kitarri teistmoodi kui teised. nii saab hoopis omamoodi mussi. jah, kavatsen ikkagi millalgi oma jaburamad lood ka jäädvustada. enne kui meelest ära lähvad. umbes nagu cocorosie võimiskit sellist lihtsat...
ct's külaliste ajaks olin väsinud ja emotsioonitu. küll aga sain võimaluse end taas võõrkehana tunda (t'l oli sellega vist suurem probleem). mitte et ma seda kogu oma elu vältel enne poleks tundud...
savi 6 kass jätkuvalt rebel. seekord, kui ta muga vannitoas käis, tuli ka kraanikaussi kaasa. hommikuks oli portselanvaagen kildudeks märatsetud, vahepeal trepikojas käidud ja suurt punast roosi näritud ning mind ahistatud natuke. väsitav.
!!!avastain juustuliigi, mida ma absoluutselt ei kannata. minge ostke eedeni konsumist juustustruudlit!!!


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...