Wednesday, January 7, 2009

:):):)

if i had a heart
the knife'i karini soolokas :)

panin äratuse kella 9ks.

unes nägin, et elan mingisuguses kommuunis koos loendamatult arvuka korterikaaslaskonnaga ning vannituppa pääsemiseks pidin läbima diianiruumi, kus oli samuti hästi palju rahvast. ja pooltesse tubadesse ma vaadata ei jõudnud. lisaks jäin magama kuidagi nii, et mu käsi olimingis imelikus poosis, mistõttu ta täna valutama kipub. see selleks.
viimasel ajal näen üldse palju unenägusid seoses majade ja eluruumidega, mille üks tuba on sinine. ilmselt on mu uue toa seinavärv alateadvusse sügava jälje jätnud. võib-olla sellepärast ,et see sinine värv magamistoas on minujaoks suht nõunõu. psühholoogilised põhjused.

kell 12 söandasin korra pilgu ka aknast välja visata. ja mis ma nägin, oli LUMI!

olen kuidagi eksistentsialistlikus meeleolus täna.

1 comment:

kristjan said...

video oli cool as hell. eriti see kalanäoga vend...

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...