Monday, January 5, 2009

pea laiali otsas

teeks midagi uut: läheks vara magama ja ärkaks vara ja eemalduks koduseinte vahelt kuhu iganes, et lõpuks kontsentreeruda olulisematele asjadele. homme!
(paistab, et millegi mõtestatult lugemiseks pean ma paiknema kas rongis või bussis.)

peab tõdema, et mu kohanemisvõime pole nii kiire ja kiiduväärt kui ma siin arvanud olen. lõpuks peab ju puhkusest kuidagi välja tulema. niisiis riskin viimaste minutitega. homme!

kui ma viitsin, värvin juuksed ära. mingi imelik värv.(/rahva raamatus olime. eraldi. siis tulid raamat ja ta pliks ja j minu juurde ja j ütles pliksile (a la): "no vaata ise, ma ei tea, mis värvi ta juuksed on!"/) homme!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...