Sunday, September 30, 2012

Mu vana arvuti, ma armastan sind!!!

üks vähestest allesjäänud piltidest... hea aeg oli.


Pean seda kellelegi-millelegi ütlema. Too much luv in my body. Kui keegi mind kraadiks, siis ta ei usuks kui hot ma olen.

Mingisuguses meeltesegaduses ja segasummas, mis mu vanas arvutis valitseb, olen kustutanud köik pildid teatud ajast. Seega olen kustutanud terve etapi oma elust! Ja mälestused ju teadagi tuhmuvad, modifitseeruvad...wanish... kurb. Seetöttu ei julge ma ka uuemaid väga möttetuid pilte ära kustutada, sest neid vöib kunagi mönel absurdsel pöhjusel vaja minna.

Armatan varajasi hommikuid ka, kuigi uni on vahel sama magus. Aga see omamoodi sügis-talve uudne hingus...


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...