Tuesday, April 21, 2020

Vihma maalritöö

"Värvi mind!" karjub loodus praegu ja palub vihmalt kosutust. Väikesed murulibled ja lehekesed, anumad-teekausid peopesades, rohekad kõrsjad jäsemed sirutatud taeva poole, anuvad muudkui vett juurde. Vett peavad nemad saama! 
Pilvealune hommik. Kohvi pean mina saama. Pool liitrit on läbinud kõik mu ihurakud, ma usun, ja pool poolest liitrist on juba ka teel tagasi maapõue. 
Ja vihma hakkaski sadama!

Sattusin Active Childi uut albumit kuulama, mis meenutas, et 2011 mulle hirmasti meeldis ta. Mees nagu haljdas harfiga, hehe. See lugu siin kõlab nii, nagu oleks ta meie Sven Grünbergi kuulanud ja sellest inspireerunud. Ja sellest omakorda inspireerusin mina. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...